Sekalaista runoutta..

 

Punaisella villalangalla minä ompelin haavan reunat kiinni toisiinsa. Jokaisella neulan pistolla muistutin itseäni, etten enää koskaan antaisi kenenkään tehdä minulle niin.

 

Mistä saa ostettua teräsvillaa?

 

 

-MV

 

 

Blind Pilot – One Red Thread

 

http://www.youtube.com/watch?v=o0dW90mlPGw

 

 

*

 

 

 

Hän katsoo minua

ja minä omaa peilikuvaani

 

hän näkee naisen, jota rakastaa

minä en näe

 

näen vain kätkettyä surua,

joka on puettu uusiin seksikkäisiin vaatteisiin

 

 

-MV

 

 

*

 

 

Jos jumala olisi olemassa

ja olisi luonut tämän maailman

hänen kyllä olisi pitänyt luoda myös ihmiskopiokone

 

yhden kopion antaisin hänelle

ja lapsilleni

 

mutta alkuperäisen pitäisin itselläni

 

 

-MV

 

 

*

 

 

Tänä kesänä minä lennän Pariisiin

kuin iloinen lintunen

 

kuljen Seinen rantaa,

ja unohdettua maailmaa muistelen

 

Eiffel-tornin seinään painan kämmenen

ja kuljen ihmisjoukossa jotain sieltä etsien

 

ranskalaisia suudelmia katujen varjoissa nautiskelen

 

 

-MV